-->
29 czerwca 2021

Reklamówki ekologiczne – same korzyści dla przedsiębiorcy

Ekologia przestała być już tylko frazesem. Coraz więcej z nas angażuje się w działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Świadomie wybieramy ekologiczne produkty, ograniczamy korzystanie z samochodu, inwestujemy w technologie pozwalające zmniejszyć zużycie energii (np. instalacje fotowoltaiczne czy pompy ciepła). Tym śladem podążają również marki, które chcą być postrzegane przez klientów przez pryzmat odpowiedzialności ekologicznej. Można osiągnąć ten efekt na wiele sposobów, ale warto zadbać tutaj nawet o z pozoru mało istotne szczegóły. Dobrym przykładem będą reklamówki ekologiczne. Sprawdź, jak wykorzystać je w biznesie i jakie odniesiesz z tego tytułu korzyści.

Czym są reklamówki ekologiczne?

To nic innego, jak torby papierowe, które w Ecosac produkujemy z papieru eko kraft lub kraft biały. Jest to materiał w 100% biodegradowalny, a więc przyjazny środowisku naturalnemu, w przeciwieństwie do plastiku reprezentowanego przez torebki foliowe.

W jakich biznesach sprawdzą się takie reklamówki?

Reklamówki ekologiczne mają szerokie zastosowanie w biznesie. Klasycznym miejscem ich wykorzystania będą sklepy stacjonarne, na przykład odzieżowe, obuwnicze, z elektroniką, ale też spożywcze – zauważmy, że w krajach anglosaskich standardem jest pakowanie zakupów do toreb z papieru.

Takie torebki mogą być bardzo przydatne w firmach z sektora e-commerce. Wielu sprzedawców wysyłkowych nie do końca dba o estetyczne zapakowanie produktów, na czym cierpi marka sklepu (klient nie ma szans, aby ją zapamiętać). Tymczasem wystarczyłoby zapakować np. element garderoby w ekologiczną reklamówkę z logo sklepu, aby dzięki temu zyskać możliwość przedłużenia kontaktu klienta z marką i zrobić na nim bardzo dobre pierwsze wrażenie.

Zdobądź zaufanie klientów

Reklamówki ekologiczne są nie tylko przyjazne planecie. Warto zauważyć, że prezentują się one znacznie lepiej niż standardowe „foliówki”. Na plus zapiszemy tutaj zarówno estetykę, jak i skuteczność w promowaniu marki, której elementy wizerunkowe zostały umieszczone na opakowaniu.

Torby papierowe są znacznie sztywniejsze niż foliowe, dlatego nawet po włożeniu do środka wielu produktów kupionych w sklepie konstrukcja torby nadal zachowuje bazowy kształt. Dzięki temu np. logo marki jest doskonale widoczne dla osób mijających klienta, co pozytywnie wpływa na postrzeganie brandu oraz jego zapamiętanie.

Wysoka jakość i estetyka toreb ekologicznych wykonanych z papieru przekłada się również na zaufanie klientów. Zupełnie inaczej traktujemy markę sklepu, w którym zakupy są pakowane w eleganckie torebki papierowe – zyskuje ona w naszych oczach, kojarzy się z profesjonalizmem, dbałością o szczegóły, klasą, może nawet z prestiżem. Dlatego torby papierowe są dziś standardem na przykład w sklepach odzieżowych czy obuwniczych, zwłaszcza marek aspirujących do znalezienia się na wyższej półce niż budżetowa.

Ekologia jest trendy

Czołowe marki świata nieprzypadkowo na każdym kroku podkreślają swoje zaangażowanie w działania ekologiczne. Co ciekawe, dotyczy to nawet tych marek, które wcześniej niekoniecznie były kojarzone z oferowaniem produktów czy usług sprzyjających naszej planecie – za przykład mogą nam posłużyć producenci samochodów, energii elektrycznej czy elektroniki.

Ekologia jest jednak na tyle silnym trendem, że trudno jest go bagatelizować. Stąd dobrym pomysłem na działania marketingowe każdej marki będzie komunikowanie klientom podejmowania kroków zmierzających do ochrony środowiska naturalnego. Nie muszą to być wcale wielkie kampanie sadzenia drzew, eliminowania śladu węglowego czy inwestowania w energię odnawialną. Na pewnym poziomie w zupełności wystarczające mogą się okazać proste gesty, do których zaliczymy rezygnację z oferowania klientom reklamówek foliowych i zastąpienie ich reklamówkami z papieru.

Najpopularniejsze rodzaje reklamówek ekologicznych

W sklepie internetowym Ecosac znajdziesz duży wybór reklamówek i toreb ekologicznych wykonanych z papieru eko kraft lub kraft biały, w wielu wariantach kolorystycznych. Są to produkty dostępne w stałej sprzedaży, które wygodnie zamówisz online z dostawą pod wskazany adres.

Możesz wybierać spośród 10 wersji wymiarowych, czyli:

  • „xs” – 18x8x21 cm,
  • „xs” – 22x10x28 cm,
  • „s” – 25x11x32 cm,
  • „m” – 30,5x17x33 cm,
  • „m” – 32x12x40 cm,
  • „m” – 32x17x39 cm,
  • „l” – 40x18x38 cm,
  • „l” – 45x16x48 cm,
  • „xl” – 50x18x38 cm,
  • „xl” – 54x14x44 cm.

Dodatkowo oferujemy torby cateringowe, które są znakomitą alternatywą dla reklamówek foliowych wykorzystywanych np. w lokalach gastronomicznych serwujących jedzenie na wynos czy w sklepach garmażeryjnych. Torby cateringowe są dostępne w wymiarach:

  • 25x15x33 cm,
  • 32x17x39 cm
  • 34x20x35 cm.

Jak widzisz reklamówki ekologiczne nie są tylko substytutem popularnych „foliówek”, ale realną, dużo lepszą alternatywą dla nich. Wynika to zarówno z potrzeb naszej planety, jak i ze zmieniających się przyzwyczajeń konsumentów. Reklamówki foliowe są po prostu passe, dlatego każda marka dbająca o swój wizerunek powinna się z nich stopniowo wycofywać, zastępując je właśnie reklamówkami z papieru.

Może zainteresują Cię również:
Zadzwoń do nas Sklep internetowy
service-technology service-bags service-ecommerce allegro-icon facebook-icon instagram-icon