Mini torebki papierowe należą do grupy najpopularniejszych produktów kupowanych przez klientów naszego sklepu internetowego. W Ecosac obserwujemy rosnące zainteresowanie tymi opakowaniami, co wynika przede wszystkim z ich użyteczności, bardzo dobrej jakości wykonania oraz szerokiego zakresu zastosowania. Mini torebki papierowe można wykorzystać w biznesie na wiele sposobów. W naszym artykule krótko opisujemy te najpopularniejsze rozwiązania.
Mini, czyli właściwie jakie?
Mini torebki papierowe to zgodnie z nazwą niewielkie opakowania, które są przeznaczone do umieszczania w nich różnych drobnych przedmiotów. W sklepie internetowym Ecosac stworzyliśmy dla nich osobną podkategorię – torby papierowe XS. Są one dostępne w dwóch wariantach wymiarowych:
- 18x8x21 cm
- 22x10x28 cm
Torebki te cieszą się bardzo dużą popularnością, budząc zainteresowanie nie tylko właścicieli sklepów stacjonarnych, ale też internetowych oraz firm, które nie sprzedają w modelu B2C. To pokazuje, jak szerokie jest zastosowanie mini torebek papierowych, które możesz wykorzystać także w Twoim biznesie.
Estetyczne opakowanie dla drobnych przedmiotów
Podstawową funkcją mini torebek papierowych jest oczywiście pakowanie w nie różnego rodzaju przedmiotów, najczęściej sprzedawanych w sklepach stacjonarnych. Z uwagi na niewielką pojemność takiej torebki będzie ona dobrym wyborem do zapakowania w nią np.:
- drobnej konfekcji damskiej i męskiej, jak rękawiczki, czapki, szaliki, bielizna etc.,
- okularów w salonach optycznych,
- drobnej elektroniki użytkowej,
- biżuterii i zegarków,
- flakoników perfum,
- drobnych przyborów piśmienniczych, jak długopisy, pióro, notatniki etc.,
- leków sprzedawanych w aptece,
- małych wydań książek,
- płyt kompaktowych,
- drobiazgów do domu (np. elementy ozdobne).
Mini torebki papierowe szczególnie dobrze sprawdzają się w funkcji opakowania dla przedmiotów ekskluzywnych – jak wspomniana biżuteria czy zegarki. Taka torebka, wzbogacona o estetyczny nadruk prezentujący elementy identyfikacji wizualnej marki, wspiera wizerunek sklepu, jest gustowna, robi bardzo dobre wrażenie oraz stanowi obietnicę znalezienia w niej czegoś wartościowego. Dlatego takie torebki często są wykorzystywane również jako opakowania prezentowe.
Świetny wybór na gadżety reklamowe
Mini torebki papierowe doskonale sprawdzają się do pakowania w nie różnego rodzaju gadżetów reklamowych. Właśnie dlatego nie należy ich postrzegać wyłącznie przez pryzmat sprzedaży bezpośredniej.
Mini torebka będzie odpowiednim opakowaniem dla takich popularnych gadżetów, jak chociażby pendrive, eleganckie pióro, powerbank, zestaw długopisów, kalendarzyk czy konfekcja skórzana (portfel, portmonetka etc.).
Jeśli więc Twoja firma ma niedługo wziąć udział w targach, to na pewno dobrze wiesz, że będą Ci potrzebne gadżety reklamowe, które zawsze przyciągają do stoiska zwiedzających, pozwalają lepiej zapamiętać markę przedsiębiorstwa, nabrać do niej zaufania i w efekcie chętniej nawiązać z nią współpracę. Mini torebki papierowe zwiększają skuteczność takiej promocji, ponieważ same w sobie stanowią efektowny element prezentacji marki.
Oczywiście mini torebki papierowe można wykorzystać do pakowania w nie również tych gadżetów, które mają zostać wręczone osobiście kluczowym klientom i kontrahentom. To ważny element dbania o wizerunek marki oraz zacieśniania relacji biznesowych. Często jest tak, że mamy atrakcyjny gadżet, natomiast szukamy dla niego odpowiedniego opakowania, aby nie wręczać go „gołą ręką”. Mini torebka papierowa wzbogacona o logo marki promowanego przedsiębiorstwa będzie tutaj idealnym wyborem.
W sam raz na upominki dla pracowników
Coraz więcej firm rozumie, jak ważne jest dbanie o atrakcyjny wizerunek nie tylko w oczach klientów i kontrahentów, ale także samych pracowników. Stąd duże zainteresowanie strategią employer branding. Ma to szczególnie duże znaczenie w dzisiejszych czasach, gdy na rynku brakuje pracowników i to w praktycznie każdej branży. Pracodawcy powinni więc nie tylko podnosić swoją atrakcyjność w oczach kandydatów, ale także dbać o dobre relacje z obecną kadrą.
Ten efekt można osiągnąć na wiele sposobów – wcale nie tylko poprzez gratyfikacje finansowe. Bardzo dobrym pomysłem na zyskanie lojalności pracowników jest wręczanie im różnego rodzaju upominków, na przykład przy okazji imprezy jubileuszowej, wyjazdu integracyjnego czy zakończenia ważnego kontraktu. Chodzi tutaj o drobiazgi, jak eleganckie przybory piśmiennicze, biżuteria, zegarki, gadżety elektroniczne itp. Takie upominki najlepiej jest pakować w mini torebki papierowe wzbogacone o elementy identyfikacji wizualnej marki przedsiębiorstwa.
Więcej o tym, dlaczego warto inwestować w mini torebki papierowe dla klientów, również w tych biznesach, których modele nie opierają się stricte na sprzedaży B2C, przeczytasz w innym artykule na naszym blogu – https://ecosac.pl/male-torebki-papierowe-drobiazg-ktory-wplywa-na-stosunek-klienta-do-marki/.