Gadżety reklamowe to miły gest w stronę obecnego lub przyszłego klienta – taka praktyka sprawdza się w wielu branżach i jest już niemal powszechnym standardem. Jeśli zależy Ci na wprowadzeniu swojej marki w codzienność obdarowywanej osoby, kubek, świeczka, długopis czy inny praktyczny przedmiot z logo twojej firmy będzie idealnym nośnikiem reklamowym. Warto podejść do tematu kompleksowo i zadbać przy tym o przyjazne i estetyczne opakowanie podarunku.
Dlaczego opakowanie na gadżety jest ważne?
W każdym opakowaniu chodzi o to, aby wyglądało estetycznie i tym samym zachęcało do jego otworzenia, wywołując pozytywne emocje. Gadżet firmowy to wyjątkowy typ prezentu. Zwykle stanowi niespodziankę, miły gest bez szczególnej okazji. Jeśli zastanawiasz się, czy w ogóle są ci potrzebne torby na gadżety reklamowe, odpowiedź brzmi: tak! W końcu to doskonały sposób nie tylko na zabezpieczenie nieraz delikatnych przedmiotów, ale i na rozbudzenie ciekawości klienta.
Ma to również znaczenie z perspektywy marketingowej. Nawet jeśli do torby włożysz jeden lub dwa przedmioty, z powodzeniem posłuży ona odbiorcy również w innym celu, na co dzień. A jeśli nadrukujesz na niej swoje logo czy inne
informacje dotyczące twojej marki, zyskasz doskonały nośnik reklamowy. Dzięki torbom papierowym z logo zwiększysz świadomość swojej marki, a obdarowany wróci do ciebie szybciej niż myślisz!
W co zapakować gadżety reklamowe na targach i nie tylko?
W co zapakować gadżety firmy, aby klient zainteresował się twoją ofertą? Zaprezentuj się od jak najlepszej strony. Do wyboru masz m.in.:
- torby bawełniane,
- woreczki na mniejsze przedmioty,
- torby mesh,
- biodegradowalne torby papierowe.
Szczególnie te ostatnie doskonale sprawdzają się w roli opakowania na firmowe upominki. Dlaczego? Nie dość, że ich powierzchnia stanowi idealny nośnik reklamowy, jeśli zdecydujesz się nadrukować tam swoje logo, to są stosunkowo tanie w produkcji. To ważne, ponieważ zwykle w celach marketingowych wytwarza się je w dużych ilościach. Torby papierowe z uchwytem są ponadto wyjątkowo trwałe i klient będzie mógł wykorzystać je ponownie, np. podczas zakupów. Przez cały ten czas będzie mu towarzyszyć przy tym twoja marka!
Jeśli zastanawiasz się, w co pakować gadżety reklamowe na targach, torby papierowe z uchwytem będą bardzo dobrym rozwiązaniem. Udział w takim przedsięwzięciu ma w końcu na celu promocję twojej firmy i każda okazja do wyeksponowania jej nazwy, wartości, którymi się kieruje czy zakresu działalności jest na wagę złota.
Pamiętaj, że powierzchnia papierowej torby jest ograniczona – każdy nadruk powinien być zatem estetyczny i czytelny. Jeśli chcesz przyciągnąć uwagę już z daleka, postaw na mocne, wyraziste kolory – oczywiście gdy pasuje to do twojej polityki i zakresu działania. Być może bardziej stonowane barwy lepiej oddadzą istotę produktów czy usług, które oferujesz. Projekt papierowej torby firmowej zawsze z nami omówić – zapraszamy do kontaktu!
Papierowe torby na gadżety reklamowe – postaw na modę na ekologię!
Rozwiązania, które przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego są obecnie bardzo mile widziane. Wszystko ze względu na rosnącą, powszechną świadomość z zakresu ekologii – niemal każdy szuka sposobu, aby w aktywny sposób przyczynić się do ratowania planety i jej zasobów.
Jeśli swoje firmowe gadżety przekażesz w torbie papierowej, z pewnością sporo zyskasz w oczach klienta czy partnera biznesowego! Co najważniejsze, wygląd takiej torby możesz dowolnie kreować tak, aby pasował do profilu twojej marki.