Torby papierowe reklamowe przyjazne środowisku
Papierowe torby rozkładają się nieporównywalnie szybciej niż torby wykonane z plastiku. Nie jeden producent toreb reklamowych oferuje dodatkowo torby wykonane z surowców pochodzących z recyklingu, przykładowo z makulatury. Większość papieru, z którego wykonane są ekologiczne torby papierowe, wytwarzane jest z drewna pochodzącego z terenów objętych zrównoważoną gospodarką leśną. Kolejnym plusem jest to, że producenci toreb reklamowych używają do nanoszenia nadruków, takich jak logo firmy czy slogan reklamowy, ekologicznych farb wodnych, które są przyjazne dla środowiska naturalnego. Torby papierowe reklamowe można bez przeszkód poddać recyklingowi, a wrzucone do niesortowanych odpadów, samoistnie ulegną biodegradacji pod wpływem czynników atmosferycznych.
Na papierowej torbie wykonamy każdy nadruk
Bez różnicy, czy na papierowej torbie promującej nasze przedsiębiorstwo umieścimy logo firmy, zdjęcie czy chwytliwy slogan reklamowy. Producenci toreb reklamowych oferują kilka metod wykonywania nadruków: za pomocą sitodruku, fleksografii czy metodą offsetową. Ciekawym sposobem drukowania toreb jest fleksografia, za pomocą którego nadruk nanosi się na całą powierzchnię opakowania. Wykorzystując metodę offsetową, producent toreb reklamowych drukuje torbę również od środka. Sitodruk jest z kolei najpopularniejszą metodą, wykorzystywaną najczęściej do nanoszenia mniejszych nadruków.
Torby papierowe reklamowe to doskonała promocja firmy
Klienci wrażliwi na zagadnienia ekologii, chętnie zrobią zakupy w sklepie, który oferuje torby przyjazne dla środowiska naturalnego. Docenią to, że przedsiębiorcy leży na sercu dobro planety i jej ochrona. Z uwagą spojrzą również na osobę niosącą torbę papierową reklamową, a w konsekwencji zapamiętają nazwę firmy i prawdopodobnie zdecydują się odwiedzić punkt handlowy marki. Jest to doskonały przykład marketingu szeptanego, który jest jednym z najskuteczniejszych metod zwiększania rozpoznawalności przedsiębiorstwa.
Papierowa torba dotrze również do klientów mniej wrażliwych na los środowiska naturalnego, gdyż dla wielu z nich zwykła foliowa torba kojarzy się z taniością i niską jakością. Natomiast papierowa torba często uważana jest za wyznacznik wysokiej jakości i oznakę prestiżu. Duża część klientów czuje się bardziej doceniana, gdy otrzyma zakupiony towar w papierowej torbie, a pozytywne wrażenia sprawią, że chętniej wróci do naszej firmy po więcej.
Torby papierowe reklamowe mają wiele zastosowań
Mniej prawdopodobne jest, że porządna torba papierowa, w której klient otrzymał zakupiony towar, trafi na śmietnik, co często dzieje się z torbami foliowymi. W niejednym domu znajdziemy papierowe torby wykorzystywane jako pojemniki do przechowywania drobnych przedmiotów, leków dokumentów czy ubrań. Wiele osób używa toreb znanych marek jako elementów dekoracyjnych, ukrywają przy okazji różne szpargały, które lubią mieć pod ręką. Miłośnicy recyklingu potrafią zrobić z papierowej torby, która posiada ciekawy nadruk obraz, osłonkę na doniczki z kwiatami, a nawet abażur. Mnogość zastosowań torby papierowej reklamowej jest praktycznie nieskończona, a dla przedsiębiorcy stanowi fantastyczny marketing.
Decydując się na poprawę wizerunku naszej firmy za pomocą papierowej torby, wybierajmy sprawdzonych producentów toreb reklamowych, stosujących materiały z recykling. Nasze produkty posiadają certyfikat FSC (Forest Stewardship Council), który gwarantuje, że papier wykorzystany do produkcji torby pochodzi z terenów objętych zrównoważoną gospodarką leśną. To z pewnością dodatkowy atut takiego typu torby.