Robiąc zakupy w sklepach stacjonarnych bardzo często korzystamy z toreb dostępnych przy kasie. Szczególnie chętnie wybieramy te papierowe, które są dziś standardem np. w sklepach odzieżowych, budowlanych, ale coraz częściej także spożywczych. Niepozorna torba nie pełni jednak wyłącznie funkcji praktycznej. Z punktu widzenia właściciela sklepu jest to także ważny nośnik reklamy, który może mieć bezpośredni wpływ na postrzeganie marki przez klientów oraz jej popularyzację w grupie docelowej. Torba papierowa z logo bez wątpienia jest ważnym elementem strategii marketingowej, co uzasadniamy w naszym artykule.
Postawienie marki w dobrym świetle
Torba papierowa z logo nie jest zwykłą formą reklamy. Zwróć uwagę na to, że takie torby jednoznacznie kojarzą się z ekologią, co też znajduje potwierdzenie w rzeczywistości (torby wykonuje się z materiału w 100% biodegradowalnego). Większość marek chce być utożsamiania z postawami ekologicznymi.
Wręczając klientom torby papierowe z logo od razu budujesz zaufanie do marki, pokazując swoją odpowiedzialność za środowisko naturalne. Tymczasem badania pokazują, że nawet 70% konsumentów chętniej wybierze produkt „eko marki”. Na pewno warto to wykorzystać.
Estetyczne tło dla logo marki
Torba papierowa z logo sama w sobie prezentuje się efektownie. Jest wykonana z dobrej jakości papieru, dostępna w wielu wariantach kolorystycznych i wyposażona w solidny uchwyt. To estetyczne opakowanie, czego oczywiście nie można napisać o popularnych foliówkach.
Umieszczając logo marki na torbie z papieru masz więc pewność, że jest ono prezentowane w godny sposób. Tym samym taki nośnik może stanowić ważną część kampanii mającej na celu wzmacnianie wizerunku marki, nie tylko w grupie docelowej.
Torba papierowa z logo jest nośnikiem reklamy wielokrotnego użytku
Warunek jest jeden: torba musi prezentować wysoką jakość wykonania, co przełoży się na jej trwałość oraz estetyczny wygląd w dłuższym okresie użytkowania. Takie torby dostarcza Ecosac. Jakość naszych produktów jest zawsze na pierwszym miejscu, korzystamy z wysokogatunkowego papieru typu eko kraft i kraft biały, dzięki czemu znacząco rośnie szansa na to, że klient nie rozstanie się z wręczoną mu torbą zaraz po dotarciu do domu.
Jeśli obdarowany klient zacznie korzystać z torby regularnie, np. wykorzystując ją do pakowania zakupów spożywczych, to jego kontakt z marką zostanie przedłużony. Tym samym może lepiej ją zapamiętać, co z dużym prawdopodobieństwem będzie mieć wpływ na jego przyszłe decyzje zakupowe.
Niski koszt po stronie przedsiębiorcy
Torba papierowa z logo jest tym rodzajem nośnika reklamy, który znajduje się w zasięgu praktycznie każdej firmy. Mamy tutaj na myśli oczywiście koszt inwestycji – jest on stosunkowo niewysoki, a już szczególnie w porównaniu z innymi formami reklamy outdoorowej czy nawet online. W dodatku mając np. sklep stacjonarny i tak potrzebujesz toreb dla klientów (nie każdy ma ją przy sobie), stąd warto połączyć dwie funkcje – praktyczną i wizerunkową – w jednym produkcie, stawiając właśnie na torby papierowe z logo.
Jeśli aktualnie nie możesz sobie pozwolić na rozpoczęcie kampanii reklamowej marki, to torby będą idealnym rozwiązaniem. Zyskasz dzięki nim skuteczny nośnik elementów identyfikacji wizualnej marki, z którego Twoi klienci będą regularnie korzystać. Spacerując z torbą po galerii handlowej czy ulicach miasta będą w naturalny sposób promować markę sklepu, w którym zrobili zakupy, stając się niejako jej ambasadorami. To bardzo pożądany efekt.
Gdzie kupisz torby papierowe z logo?
Najwygodniej będzie zamówić torby papierowe w sklepie internetowym. To o tyle dobra opcja, że zamówienie składasz bez wychodzenia z biura, bez konieczności wykonywania kilku telefonów i ustalania szczegółów. Wszystkie cechy naszych toreb papierowych zostały precyzyjnie opisane, a produkty posegregowane ze względu na wymiary oraz przeznaczenie.
W oficjalnym sklepie internetowym Ecosac zamówisz torby papierowe w aż dziesięciu wariantach wymiarowych, dopasowanych do potrzeb różnych przedsiębiorców:
- „xs” – 18x8x21 cm,
- „xs” – 22x10x28 cm,
- „s” – 25x11x32 cm,
- „m” – 30,5x17x33 cm,
- „m” – 32x12x40 cm,
- „m” – 32x17x39 cm,
- „l” – 40x18x38 cm,
- „l” – 45x16x48 cm,
- „xl” – 50x18x38 cm,
- „xl” – 54x14x44 cm.
Jeśli prowadzisz restaurację, bar czy masz firmę cateringową, to na pewno zainteresują Cię nasze torby cateringowe wykonane z papieru typu eko kraft oraz wyposażone w solidne uchwyty. Te torby są dostępne w trzech wariantach wymiarowych:
- 25x15x33 cm,
- 32x17x39 cm,
- 34x20x35 cm.
Dodatkowo oferujemy torby okolicznościowe, które najlepiej sprawdzają się do pakowania w nie gadżetów reklamowych czy innych upominków dla klientów, na przykład z okazji świąt, jubileuszu firmy lub innego istotnego wydarzenia.
Jak widzisz torba papierowa z logo może stanowić bardzo ważny element strategii promocyjnej Twojej marki. Pamiętaj, aby zawsze stawiać na wysoką jakość wykonania, którą gwarantuje Ci Ecosac – jeden z najbardziej renomowanych producentów toreb papierowych w Polsce.