-->
26 sierpnia 2020

TOP 7 działalności, w których sprawdzają się torby papierowe

torby-papierowe-gdzie-sie-sprawdzaja

Torby papierowe są bardzo uniwersalnym sposobem na zapakowanie produktów. Stopniowo wypierają z rynku swoje foliowe odpowiedniki, na co największy wpływ ma oczywiście ekologia. Coraz więcej osób zwraca uwagę na to, czy dokonując wyborów konsumenckich nie przyczyniają się do zaśmiecania środowiska naturalnego. Marki doskonale o tym wiedzą, dlatego coraz chętniej rezygnują z foliówek na rzecz właśnie toreb papierowych. Są one ekologiczne, całkiem wytrzymałe, a przy tym super praktyczne – bez problemu można ich używać wielokrotnie. Z punktu widzenia marki najważniejszym atutem jest fakt, iż torby papierowe doskonale wpisują się w strategię ocieplania i uatrakcyjniania wizerunku. Z pewnością to rozumiesz, ale być może zastanawiasz się też, czy aby na pewno torba papierowa sprawdzi się w Twojej działalności. Jesteśmy przekonani, że tak. Przygotowaliśmy listę 7 rodzajów działalności, w których torby papierowe są nie tylko mile widziane, ale wręcz wskazane.

Sklep spożywczy

Zacznijmy od bardzo oczywistego wyboru, choć niekoniecznie akurat w naszym kraju. Pakowanie zakupów w torby papierowe jest od wielu lat standardem chociażby w Stanach Zjednoczonych. W naszym kraju ten zwyczaj się jeszcze nie przyjął, jednak z pewnością w perspektywie kilku najbliższych lat zajdą tutaj istotne zmiany. Jeśli prowadzisz sklep spożywczy, to udostępniając swoim klientom torby papierowe z nadrukiem (logotypem marki sklepu) de facto inwestujesz w wizerunek swojego biznesu oraz podejmujesz bardzo skuteczną kampanię marketingową. W jaki sposób?

To bardzo proste: biorąc pod uwagę, że wciąż wiele osób zapomina zabrać ze sobą torbę wielorazową na zakupy, udostępnienie klientom bezpłatnych torebek papierowych już samo w sobie jest miłym gestem, który pozytywnie wpłynie na odbiór sklepu. Gdy dodamy do tego fakt, iż torby z papieru są ekologiczne, a to ma znaczenie dla dużej grupy konsumenckiej, zyskamy bardzo prosty przepis na efektywny marketing biznesu handlowego.

Sklep odzieżowy

Sklepy odzieżowe największych marek już od dawna wykorzystują torby papierowe z nadrukiem, traktując je z jednej strony, jako bardzo skuteczny nośnik elementów identyfikacji wizualnej, a z drugiej, jako ukłon w stronę klientów. Torby papierowe, zwłaszcza w rozmiarze L lub XL są bardzo praktyczne, pojemne, a do tego można je wykorzystywać wielokrotnie. Spora powierzchnia do zadrukowania pozwala natomiast efektownie zaprezentować markę i zwiększyć jej rozpoznawalność w grupie osób, które jeszcze nie są jej klientami.

Sklep obuwniczy

Mamy tutaj do czynienia z analogiczną sytuacją, jak w przypadku sklepu odzieżowego. Praktycznie każda licząca się marka obuwnicza stosuje dziś torby papierowe do pakowania swoich produktów. Nie dość, że świetnie pasują one do eleganckiego wizerunku marki, to jeszcze są na tyle wytrzymałe i pojemne, aby pomieścić całkiem spory karton z obuwiem.

Organizacja eventów

Torby papierowe są dziś masowo wykorzystywane przez tzw. przemysł spotkań. Najczęściej stosuje się je, jako wygodny sposób na wręczenie uczestnikom kompletu materiałów – agendy, folderów, długopisów etc. Świetnie sprawdza się to podczas różnego rodzaju konferencji, szkoleń, sympozjów, ale też gal czy imprez firmowych. W torbie papierowej można również umieścić gadżety reklamowe i tym samym zrobić bardzo dobre pierwsze wrażenie na uczestniku np. targów, który odwiedza stoisko firmy.

Gastronomia

Co mogą mieć wspólnego torby papierowe z branżą gastronomiczną? Okazuje się, że naprawdę wiele. W czasach, gdy coraz więcej restauracji i barów zaczyna stawiać coraz mocniejszy akcent na dostawy jedzenia, konieczne jest stosowanie odpowiednich opakowań – najlepiej ekologicznych. W tej roli świetnie sprawdzają się właśnie torby papierowe, które rekomendujemy szczególnie biznesom gastronomicznym serwującym zdrową żywność.

Księgarnia

W przypadku księgarni i sklepów z szeroko pojętymi wytworami kultury używanie toreb papierowych wydaje się być wręcz oczywistością. Kupując np. książkę klient ma prawo oczekiwać, że zostanie ona efektownie zapakowana, a papier sprawdza się tutaj po prostu najlepiej. Torba z tego materiału wygląda elegancko, dobrze koresponduje z przedmiotem sprzedaży, a przy tym skutecznie promuje wizerunek księgarni. Tutaj idealnie sprawdzą się chociażby produkowane przez Ecosac torby papierowe w rozmiarze S oraz M.

Branża beauty

Szeroko pojęta branża beauty, reprezentowana między innymi przez salony i gabinety kosmetyczne, drogerie, salony fryzjerskie, placówki medycyny estetycznej, to potężny i szybko rozwijający się rynek. Torby papierowe idealnie wpisują się w trendy, jakie obowiązują w tej branży. Mowa oczywiście o ekologii i naturalności.

Klienci tego sektora chcą stawiać na ekologiczne kosmetyki, mało inwazyjne metody poprawiania urody. Wręczając na przykład zakupione produkty do pielęgnacji ciała w estetycznej, atrakcyjnie zaprojektowanej torbie papierowej, sklep czy gabinet wzmacnia swoją markę, w czytelny sposób odpowiadając na potrzeby konsumentów. Z kolei tutaj idealnie sprawdzą się produkowane przez Ecosac torby papierowe w rozmiarze mini – XS

Może zainteresują Cię również:
Zadzwoń do nas Sklep internetowy
service-technology service-bags service-ecommerce allegro-icon facebook-icon instagram-icon