-->
30 października 2020

Małe torebki papierowe: drobiazg, który wpływa na stosunek klienta do marki

Bezpośrednia sprzedaż produktów jest znakomitą okazją do tego, aby już na pierwszym etapie kontaktu z klientem zbudować w jego głowie pozytywny obraz marki. Aby osiągnąć ten efekt konieczne jest połączenie ze sobą profesjonalnej obsługi oraz atrakcyjnej prezentacji produktów i samego brandu. Liczą się tutaj nawet najdrobniejsze szczegóły, na które klient może zwrócić uwagę. Dobrym przykładem będą torebki papierowe, w które sprzedawca pakuje produkty. To z pozoru mało istotna rzecz, ale okazuje się, że nawet torebka może mieć wpływ na stosunek klienta do marki. Warto więc zadbać, aby prezentowała się ona estetycznie i spełniała oczekiwania klienta w zakresie jakości wykonania.

W jakich biznesach najlepiej sprawdzają się małe torebki papierowe?

Torebki papierowe w małych rozmiarach mają dość mocno ograniczoną pojemność, co wymusza pakowanie w nie tylko drobnych przedmiotów. Dlatego bardzo dobrze sprawdzą się w sklepach i salonach oferujących taki asortyment, jak:

  • drobna konfekcja damska i męska (bielizna, czapki, szaliki, rękawiczki),
  • okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne,
  • biżuteria, w tym zegarki,
  • mała elektronika użytkowa,
  • artykuły piśmiennicze (długopisy, pióra),
  • apteki,
  • perfumerie,
  • księgarnie, saloniki prasowe.

Małe torebki papierowe są również znakomitym wyborem dla organizatorów różnego rodzaju eventów, jak konferencje, targi, szkolenia. Można w nie zapakować na przykład gadżety reklamowe dla uczestników czy też materiały konferencyjne. Będzie to miły dodatek, który pozytywnie wpłynie na nastawienie uczestnika do wydarzenia.

Na co warto zwrócić uwagę wybierając torebki papierowe?

Najważniejsza jest jakość wykonania. Z pozoru wszystkie torebki papierowe wyglądają dokładnie tak samo, jednak porównując ze sobą produkty z różnych półek jakościowych można bez trudu wskazać ten, który lepiej pasuje do strategii budowania zaufanego, atrakcyjnego i profesjonalnego wizerunku marki.

W Ecosac produkujemy torebki papierowe charakteryzujące się nie tylko precyzją wykonania, ale też wysoką trwałością. Jest to zasługa użycia papieru kraftowego o gramaturze 90 gsm. Torebki dodatkowo są wyposażone w uchwyt skręcany, który poprawia walory użytkowe produktu.

Wybierając torebki papierowe trzeba również zwrócić uwagę na ich wymiary, a tym samym pojemność. Jeśli nie mamy pewności, czy dany model będzie wystarczający na potrzeby sklepu/salonu, ponieważ oferujemy w nim produkty o różnej wielkości, to zawsze lepiej będzie zamówić torebki w alternatywnych rozmiarach – mniejsze i nieco większe.

Nie zapominamy także o estetyce torebki. Jej design musi być perfekcyjnie dopasowany do charakteru marki oraz jej identyfikacji wizualnej – zwłaszcza, jeśli docelowo planujemy nadrukować na torebkach logotyp marki. Powinien on zostać umieszczony na takim tle, aby był czytelny i nie stracił na atrakcyjności – to w głównej mierze jest uzależnione od wariantu kolorystycznego torebki.

Dlaczego torebki papierowe są lepsze niż foliowe?

Podstawową zaletą torebek papierowych jest to, że produktami ekologicznymi. Papier kraftowy jest materiałem w 100% biodegradowalnym, a więc przyjaznym środowisku naturalnemu, czego nie można powiedzieć o torebce foliowej.

Coraz większa grupa konsumentów zwraca uwagę na to, w jaki sposób marka podchodzi do kwestii ochrony środowiska, czy wspiera działania proekologiczne. Warto wykorzystać ten trend, by wzmocnić wizerunek marki i zdobyć zaufanie klientów, którym ten temat leży na sercu.

Ponadto torebki papierowe prezentują się znacznie lepiej niż popularne „foliówki”. Są elegantsze, sprawiają wrażenie bardziej wartościowych, co przynosi marce bezpośrednie korzyści wizerunkowe.

Jakie torebki papierowe kupisz w Ecosac?

W sklepie internetowym Ecosac oferujemy małe torebki papierowe w dwóch rozmiarach:

  • XS – są to torebki o wymiarach 18x8x21 cm oraz 22x10x28 cm (szerokość x dno x wysokość), które najlepiej sprawdzają się do pakowania w nie drobnych przedmiotów, jak biżuteria, gadżety reklamowe, mała elektronika. Są dostępne w siedmiu wariantach kolorystycznych: białym, niebieskim, czerwonym, ekologicznym, różowym, zielonym oraz żółtym.
  • S – torebki o wymiarach 25x11x32 cm pomieszczą nieco większe, ale wciąż drobne przedmioty, na przykład pojedyncze elementy konfekcji (rękawiczki, szalik), bieliznę, zegarek, elektronikę użytkową. Torebki są dostępne w sześciu wariantach kolorystycznych, czyli: białym, „Eko”, zielonym, niebieskim, różowym i czerwonym.

Małe torebki dostępne w naszym sklepie internetowym są wykonane z ekologicznego papieru kraftowego i wyposażone w praktyczne i solidne uchwyty skręcane. Torebki są sprzedawane w pakietach po 100 lub 200 sztuk oraz przygotowane do zadrukowania, w tym umieszczenia na nich elementów identyfikacji wizualnej marki.

Potrzebujesz większych toreb papierowych? Sprawdź wszystkie propozycje, jakie przygotowaliśmy dla Ciebie w naszym sklepie internetowym. W Ecosac możesz też zamówić usługę kompleksową, z przygotowaniem projektu graficznego, nadrukiem i powlekaniem toreb laminatem. Zapoznaj się z całą naszą ofertą.

 

Może zainteresują Cię również:
Zadzwoń do nas Sklep internetowy
service-technology service-bags service-ecommerce allegro-icon facebook-icon instagram-icon