Aktualności

Kreatywnie dla klienta

 

Niektórzy z nas, zadają sobie zapewne w tym momencie pytanie - po co nam właściwie kolorowe torby? W końcu, mają być wyjątkowo funkcjonalne i wytrzymałe, a ich wygląd powinien stanowić drugorzędną sprawę, którą nie warto sobie specjalnie zaprzątać głowy. Na szczęście, to jedynie teoria, napotykająca w praktyce niemałą przeszkodę. Jest nią nic innego, jak nasze odwieczne, zamiłowanie do rzeczy ładnych. W związku z tym, początkowe pytanie, powinniśmy nieco zmodyfikować. Czy ładną, kreatywną i kolorową torbę na zakupy, wyrzucimy bez cienia skrupułów?

 
Pomysłowe torebki papierowe to klucz do serc wielu klientów. Z perspektywy osoby projektującej wszelkiego rodzaju opakowania, najważniejsze jest zachowanie odpowiedniej estetyki, przy możliwie jak największej funkcjonalności danego produktu. Coś co dobrze wygląda, musi posiadać również cechy rzeczy użytecznej. W innym wypadku, zostanie po prostu wyrzucone, a przy tym zapomniane. Dzięki dążeniu do równowagi tych dwóch ważnych elementów, projektujący może mieć pewność, iż jego projekt zostanie dobrze przyjęty przez klienta. Zaprojektowana w wyjątkowy sposób torebka papierowa, zostanie chętnie zabrana do domu, zachowana na później ze względu na swój niestandardowy wygląd oraz zapamiętana.

 

Torby reklamowe

 

Szarawe torby na zakupy, są doskonałym materiałem, na stworzenie pomysłowej kampanii lub reklamy dla każdego z przedsiębiorstw. Spełniana przez nie funkcja sprawia, iż zostają one niemalże zawsze zabierana przez klientów, którzy transportują za ich pomocą nabyte przez siebie towary. Byłoby zatem wielkim błędem, niewykorzystanie drzemiącego w nich potencjału.

Jak wielki jest ten potencjał, wiedzą o tym firmy, które zdecydowały się na torby reklamowe. Papierowe, czy z jakiegokolwiek innego wytrzymałego materiału, stanowią duże pole do popisu. Wystarczy jedynie odrobina kreatywności, a także szaleństwa. Oto, niektóre z niezwykłych pomysłów na nasze zakupowe torby.

 

Reklamówka Lego - niejaki Evan Choi, jeden z studentów nowojorskiej szkoły sztuk wizualnych, postanowił sprawić by zwykłe torebki papierowe, zamieniły się w kreatywne opakowanie na każde zakupy – a zwłaszcza te, w sklepach firmowych Lego. Jego niezwykły projekt, obejmował prostą czerwoną torbę, ozdobioną charakterystyczną, żółtą dłonią klockowych ludzików. W środku znów, postanowił umieścić dwie czarne tasiemki, które umożliwiają trzymanie papierowej torby. Osoba idąca z tą specyficzną reklamówką, wydaje się mieć żółte dłonie, niczym figurki marki Lego. Kreatywnie i niestandardowo.

 

Cannon na ramieniu – specjalizująca się w sprzedaży sprzętu fotograficznego marka Cannon, poszła o krok dalej. Dział kreatywny tej firmy, postanowił wraz z wypuszczeniem na rynek nowego modelu aparatu, stworzyć wyjątkową torbę. Na jej przedzie, znajdowała się bowiem grafika, obrazująca tułów osoby z przewieszonym na szyi, promowanym aparatem. Natomiast rolę uchwytu reklamówki, stanowił oryginalny pasek do Cannona. Tym sposobem, osoba posiadająca tę torbę, nosiła aparat zawsze przy sobie.


City Harvest i torebki papierowe – City Harvest należy do Nowojorskiej organizacji, próbującej zwalczyć głód wśród najuboższych. Dlatego też, organizacja wyszła z pomysłem, aby stworzyć specjalne torby na zakupy, które przysłużą się konsumentom sklepów, jak i ludziom, których nie stać na jedzenie. Pomysł ten został zrealizowany w formie papierowej torby, której środek został pokryty przeźroczystym materiałem, przypominającej kształtem żołądek. Zapełniona zakupami torba, przypominała pełny brzuch, pusta natomiast – nawiązywała do problemu, z który zwalcza City Harvest. Te niezwykłe torebki papierowe, były również opatrzone hasłem przewodnim organizacji oraz jej adresem kontaktowym. Pieniądze ze sprzedaży tego niezwykłego projektu, zostały w całości przekazane na zwalczanie głodu.

 

To jedynie niektóre z wybranych projektów, które ujrzały światło dzienne i zachwyciły wielu odbiorców. Torby reklamowe papierowe są przykładem idealnego rozwiązania, łączącego reklamę firmy z funkcjonalnością, uwielbianą przez klientów. Nie bójmy się eksperymentować. Dobry pomysł, który rodzi kreatywne projekty, jest o wiele bardziej zauważalny, niż zwykła szarość papieru.

 



AP Holding S.A.
ul. Konduktorska 39 B-C ,
40-155 Katowice

www.ecosac.pl

 

tel.:  +48 32 781 21 30
fax.: +48 32 781 21 32

e-mail: info@apholding.pl

Nasza Społeczność

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Polityka Prywatności COOKIES