20 kwietnia 2017

Reklama to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe, które ma na celu skłonienie konsumentów do nabycia określonych towarów lub usług. Dobrze skonstruowany przekaz reklamowy przyczynia się do wzrostu sprzedaży i buduje rozpoznawalność marki. Jakie cechy powinna mieć skuteczna reklama?

23 marca 2017

Wiosna to czas, gdy zmęczeni otaczającą nas szarością i monochromatycznymi barwami chętnie sięgamy po żywe, energetyzujące kolory, które kojarzą nam się z budzącą się do życia przyrodą. Wychodząc naprzeciw tej potrzebie wprowadziliśmy do naszej oferty kilka nowości.

15 marca 2017

Po przeprowadzeniu otwartego konkursu na zakup maszyny do produkcji toreb papierowych, ogłoszonego w dniu 2017-01-26, dokonano wyboru oferty. Wybraną ofertą, spełniającą kryteria warunków udziału w postępowaniu, została oferta firmy CURIONI SUN TERAMO SRL., uzyskując najwyższą punktację zgodnie ze sporządzonym w dniu 2017-03-10 protokołem wyboru.

10 marca 2017

Logo jest jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowej i swojego rodzaju wizytówką firmy. Jego zadaniem jest budowanie rozpoznawalności marki i kształtowanie jej pozytywnego wizerunku w oczach klientów, dlatego powinno być projektowane w sposób możliwie jak najbardziej przemyślany. Jakich błędów powinniśmy się wystrzegać przy tworzeniu logo?

24 lutego 2017

Promocja firmy i jej usług to proces wyjątkowo skomplikowany, na który składa się wiele czynników i działań. Bardzo przydatnym narzędziem, które może w sposób znaczący przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności marki są papierowe torby z nadrukiem. Projektując torby papierowe reklamowe należy wziąć pod uwagę także ich kolor, który ma duży wpływ decyzje zakupowe konsumentów.

13 lutego 2017

Papierowe torby najczęściej służą nam do przenoszenia zakupów lub jako opakowanie na prezent. Pełnią także funkcję reklamową przyczyniając się do budowania rozpoznawalności marki. Przy odrobinie pomysłowości można znaleźć dla nich także wiele innych, czasem bardzo oryginalnych zastosowań.

1 lutego 2017

Opakowanie stanowi jeden z podstawowych narzędzi promocji, które buduje przywiązanie klienta do marki. Mając to na uwadze wiele firm decyduje się na papierowe torby z logo, które są nie tylko skuteczną reklamą, ale także kształtują pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa dbającego o środowisko naturalne. Jak powstają torby papierowe reklamowe Ecosac?

23 stycznia 2017

Aspekt ekologiczny staje się coraz istotniejszym czynnikiem mającym wpływ na skuteczność podejmowanych działań marketingowych. Konsumenci częściej niż kiedykolwiek zwracają uwagę na to, czy dana firma kieruje się ideą zrównoważonego rozwoju i ma na uwadze dobro planety. Idąc tym tropem coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na wprowadzenie opakowań przyjaznych środowisku takich jak torby papierowe reklamowe.

20 grudnia 2016

Degradacja środowiska przyrodniczego i nadmierna eksploatacja zasobów naturalnych w wyniku szybko rozwijającej się gospodarki jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata. Z tego względu coraz większą uwagę zwraca się na to, czy dany produkt jest przyjazny środowisku.

6 grudnia 2016

Obecnie trudno wyobrazić sobie sprzedaż towarów bez opakowań. Wzrost ich produkcji pociąga jednak za sobą poważny problem ekologiczny, jakim jest nadmierne zanieczyszczenie środowiska. Aby temu przeciwdziałać wiele firm wprowadza do użytku torby ekologiczne, w tym papierowe torby pochodzące z recyklingu.

Zadzwoń do nas Sklep internetowy
service-technology service-bags service-ecommerce allegro-icon facebook-icon instagram-icon