Bycie eco nadal jest modne. Jednak oprócz recyclingu, znaczny wpływ na kształtowanie naszego środowiska może mieć również pewien inny, nowy trend. Zero waste! Dowiedz się więcej razem z Ecosac.
-->
Bycie eco nadal jest modne. Jednak oprócz recyclingu, znaczny wpływ na kształtowanie naszego środowiska może mieć również pewien inny, nowy trend. Zero waste! Dowiedz się więcej razem z Ecosac.
Nie od dziś wiadomo, że kluczem do sukcesu jest wizerunek firmy, o który należy starannie dbać. W dzisiejszych czasach, gdy zanieczyszczenie środowiska jest jednym z największych problemów ludzkości, działania ekologiczne prowadzone przez przedsiębiorstwa są najlepszym sposobem na reklamę oraz poprawę wizerunku.
Profesjonalne projektowanie opakowań nie jest zadaniem łatwym. W trakcie prac należy brać pod uwagę nie tylko trójwymiarowy kształt produktu, ale także dwuwymiarową grafikę. Połączenie przestrzennej formy oraz płaszczyzn graficznych stawia przed projektantem wiele wyzwań. Z drugiej jednak strony sprawia, że ma on możliwość w pełni wykorzystać posiadany twórczy potencjał oraz praktyczne umiejętności.
Trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez reklamy. Stała się ona nieodłącznym elementem strategii promocji przedsiębiorstw i sposobem komunikowania się z otoczeniem. Jako producent toreb reklamowych doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak istotne jest odpowiednie sformułowanie przekazu reklamowego i określenie grupy docelowej, do której jest on adresowany
AP Holding S.A., działająca w branży opakowań pod marką „Ecosac”, została założona w sierpniu 2008 r. Firma powstała w odpowiedzi na wzrastające zapotrzebowanie rynku na opakowania papierowe, wynikające z rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa oraz stopniowo wprowadzanych przepisów regulujących zużycie opakowań foliowych na rynkach europejskich. Spółka, jako wiodący, polski producent toreb papierowych postawiła na rozwój i wdrożenie innowacyjnego rozwiązania.
Obecnie człowiek jest tak przyzwyczajony do reklamy, że bardzo trudno byłoby sobie wyobrazić codzienne życie bez jej obecności. Reklama jest bardzo ważnym elementem promocji przedsiębiorstwa, który wciąż się zmienia i ewoluuje. Spoty telewizyjne, billboardy, torby papierowe reklamowe i inne gadżety firmowe – sposobów promocji jest wiele i żeby dobrać odpowiedni, warto najpierw przemyśleć, jaki jest cel przekazu reklamowego i do jakiej grupy odbiorców go kierujemy. W dzisiejszym wpisie opowiemy o krótkoterminowych celach reklamy, które związane są z cyklem życia produktu i realizowane są w kilku fazach.
Dostępne w naszym sklepie ekologiczne torby papierowe wykonywane są najczęściej z materiału określanego jako eko kraft. Decydując się na ich zakup, warto zapoznać się z podstawowymi informacjami na temat stosowanego papieru.
Ecosac to zaangażowany w kwestie ochrony środowiska producent. Torby papierowe wytwarzane przez firmę, są uznawane za produkty znacznie bardziej ekologiczne niż stanowiące alternatywę opakowania z tworzyw sztucznych. Zwłaszcza dostępne w stałej ofercie modele wykonane z papieru makulaturowego są przyjazne dla środowiska naturalnego.
Wielkimi krokami zbliżają się najpiękniejsze święta w roku, święta Bożego Narodzenia. Przypomina o tym padający za oknami śnieg i ozdoby, które powoli zaczynają się pojawiać na ulicach polskich miast. Część z nas zapewne już zastanawia się nad tym, co na tę okazję podarować najbliższym, jednak równie ważny jak sam prezent jest sposób, w jaki go opakujemy. W naszym sklepie znajdziesz ekologiczne torby papierowe, które doskonale sprawdzą się jako opakowanie na świąteczne podarunki.
Święta rozpoczną się już lada dzień, w związku z tym warto poświęcić chwilę na to, by wybrać dla naszych bliskich wymarzone podarunki. Prezenty nie muszą być nadmiernie kosztowne lub wystawne. Najważniejsza jest przecież ich wartość symboliczna, a nie realny koszt zakupu. Przede wszystkim postarajmy się, by upominki sprawiały wrażenie gustownych i niebanalnych. Zadbajmy również o to, by wybrane przez nas podarunki, zostały starannie i elegancko opakowane.
W dzisiejszym wpisie postanowiliśmy pokrótce opisać, różnice pomiędzy najczęściej wykorzystywanymi rodzajami papieru. Uważamy, że warto posiadać chociaż podstawową wiedzę na temat ich składu oraz technologi produkcji, by móc łatwiej dokonywać racjonalnych wyborów dotyczących stosowania ekologicznych opakowań oraz innych wyrobów papierowych.
Czy zastanawialiście się, dlaczego reklamowe torby papierowe z nadrukiem uznawane są za ekologiczne? Nie od dziś wiadomo, że wyroby przemysłu drzewnego są produktami przyjaznymi dla środowiska. Jednak co tak właściwie sprawia, że wykorzystywanie produktów papierowych może być uznawane za działalność proekologiczną?
Obecnie trudno jest wyobrazić sobie sprzedaż produktów bez opakowań. Oprócz tego, że pełnią one funkcję ochronną i znacznie ułatwiają proces transportu, mają także istotny wpływ na zachowania nabywcze konsumentów i mogą stanowić swego rodzaju wizytówkę firmy. Co powinno zawierać każde opakowanie? Jakie są jego podstawowe elementy?
To już pewne: od 1 stycznia 2018 roku foliowe torby przestaną być bezpłatne! Za „jednorazówkę” zapłacimy od 20 gr nawet do 1 zł. Wszystko to za sprawą rządowego projektu noweli ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi oraz niektórych innych ustaw. Pieniądze ze sprzedaży prawdopodobnie przeznaczone zostaną na walkę ze smogiem.
Jeszcze kilka lat temu w powszechnym użyciu były foliowe jednorazówki zwane potocznie reklamówkami. Obecnie odchodzi się od nich na rzecz ekologicznych toreb papierowych, które zyskują coraz większą popularność. Jakie są korzyści wynikające z ich stosowania? Dlaczego warto wybrać torby papierowe Ecosac?
Obecnie trudno wyobrazić sobie jak wyglądałoby nasze życie, gdyby nie wynaleziono druku. Co ciekawe, historia jego powstania jest stosunkowo krótka. W efekcie poligrafia jest jedną z niewielu dziedzin, która może się pochwalić tak szybkim tempem ewolucji.
Wszyscy uwielbiamy zarówno dawać, jak i otrzymywać prezenty. Jeśli prezent trafi w nasze gusta, wówczas wywołuje na twarzach uśmiech i radość. Jednak oprócz jego zwartości, coraz większą wagę przykłada się również do opakowania, w końcu pierwsze wrażenie odgrywa bardzo dużą rolę.
Zdaniem wielu bez niego nie istniałaby nasza cywilizacja. Od blisko dwóch tysięcy lat papier obecny jest w życiu człowieka. To na papierze drukowane są książki i różnego rodzaju dokumenty, z niego powstają także torby papierowe, które oferujemy w naszym sklepie. Kto wynalazł papier? Jak dotarł do Europy? Jak wyglądały początki rozwoju papiernictwa w Polsce?
W poprzednim artykule pisaliśmy o historii sitodruku. Dziś postaramy się nieco przybliżyć inną metodę druku, którą proponujemy klientom zamawiającym torby papierowe zarówno w małych, jak i hurtowych ilościach. Mowa o offsecie, który jest najbardziej zaawansowaną metodą druku płaskiego.
W poprzednich dwóch artykułach pisaliśmy o metodzie sitodruku oraz o druku offsetowym. Tym razem postaramy się nieco przybliżyć inną technikę drukarską – fleksografię. Czym jest fleksografia? Jak powstała? Gdzie najczęściej stosuje się druk fleksograficzny?
Firma Ecosac oferuje swoim Klientom torebki papierowe z nadrukiem wykonane metodą sitodruku. Ta metoda jest wykorzystywana w przypadku niskonakładowych nadruków, dla Klientów, którzy zamawiają małą ilość torebek ekologicznych. Dziś przyjrzymy się bliżej historii sitodruku, który służy do nadruków nie tylko na papierze, ale także na innych materiałach.
Większość toreb papierowych dostępnych w naszym sklepie internetowym posiada certyfikat FSC. Co to oznacza? Jakie warunki powinny być spełnione, żeby produkt mógł taki certyfikat otrzymać? Jakie są typy certyfikatów FSC?
Reklama to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe, które ma na celu skłonienie konsumentów do nabycia określonych towarów lub usług. Dobrze skonstruowany przekaz reklamowy przyczynia się do wzrostu sprzedaży i buduje rozpoznawalność marki. Jakie cechy powinna mieć skuteczna reklama?
Wiosna to czas, gdy zmęczeni otaczającą nas szarością i monochromatycznymi barwami chętnie sięgamy po żywe, energetyzujące kolory, które kojarzą nam się z budzącą się do życia przyrodą. Wychodząc naprzeciw tej potrzebie wprowadziliśmy do naszej oferty kilka nowości.
Po przeprowadzeniu otwartego konkursu na zakup maszyny do produkcji toreb papierowych, ogłoszonego w dniu 2017-01-26, dokonano wyboru oferty. Wybraną ofertą, spełniającą kryteria warunków udziału w postępowaniu, została oferta firmy CURIONI SUN TERAMO SRL., uzyskując najwyższą punktację zgodnie ze sporządzonym w dniu 2017-03-10 protokołem wyboru.
Logo jest jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowej i swojego rodzaju wizytówką firmy. Jego zadaniem jest budowanie rozpoznawalności marki i kształtowanie jej pozytywnego wizerunku w oczach klientów, dlatego powinno być projektowane w sposób możliwie jak najbardziej przemyślany. Jakich błędów powinniśmy się wystrzegać przy tworzeniu logo?
Promocja firmy i jej usług to proces wyjątkowo skomplikowany, na który składa się wiele czynników i działań. Bardzo przydatnym narzędziem, które może w sposób znaczący przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności marki są papierowe torby z nadrukiem. Projektując torby papierowe reklamowe należy wziąć pod uwagę także ich kolor, który ma duży wpływ decyzje zakupowe konsumentów.
Papierowe torby najczęściej służą nam do przenoszenia zakupów lub jako opakowanie na prezent. Pełnią także funkcję reklamową przyczyniając się do budowania rozpoznawalności marki. Przy odrobinie pomysłowości można znaleźć dla nich także wiele innych, czasem bardzo oryginalnych zastosowań.
Znasz język niemiecki w mowie i piśmie? Nie czekaj, dołącz do nas!
Opakowanie stanowi jeden z podstawowych narzędzi promocji, które buduje przywiązanie klienta do marki. Mając to na uwadze wiele firm decyduje się na papierowe torby z logo, które są nie tylko skuteczną reklamą, ale także kształtują pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa dbającego o środowisko naturalne. Jak powstają torby papierowe reklamowe Ecosac?