Aktualności

Wrażliwość na piękno

Estetyka oraz wrażliwość na postrzeganie świata przez jej pryzmat, towarzyszy człowiekowi już od zarania dziejów. Chociaż same kanony piękna, na przestrzeni wieków uległy wielokrotnym przemianom, pewne ich aspekty pozostają w dalszym ciągu niezmienne. Spośród nich, możemy wymienić chociażby potrzebę symetryczności oraz spójności danego przedmiotu, czy też dzieła. Mogłoby się zatem wydawać, iż dla samego marketingu nie ma to kompletnie znaczenia – pomimo tego estetyka danego produktu, jaki oferowany jest nam jako klientom, ma znaczny wpływ na nasz ostateczny wybór, czy też odczucia i zapamiętywane skojarzenia. Wrażliwość na piękno jest równie ważna w sztuce, co w marketingu, który sam w sobie, może także zostać uznany za pewien odłam sztuki. Sztuki kuszenia potencjalnych klientów. W związku z tym, nawet tak niepozorne przedmioty, jak torebki papierowe z nadrukiem, powinny być zaprojektowane pod kątem utrzymania pewnych, estetycznych wytycznych.

Torebki papierowe z nadrukiem, jako sztuka pakowania zakupów

Patrząc z perspektywy przedsiębiorcy, pragnącego zainwestować pieniądze w dodatkową reklamę dla swojej działalności, torebki papierowe z nadrukiem są jednym z wielu dobrych pomysłów na budowanie pozytywnego wizerunku marki oraz jej rozpoznawalności wśród klientów. Możliwość pakowania sprzedawanych produktów w estetycznie wyglądające torby z logiem firmy, jest szansą na łatwiejsze dotarcie do osób kupujących. Zwłaszcza, jeśli torebki papierowe z nadrukiem będą zaprojektowane w nietuzinkowy sposób, wyzwalający w klientach pozytywne odczucia. Oznacza to, iż przedsiębiorca zlecający produkcję wymyślonego przez siebie projektu, powinien skupić się przede wszystkim na walorach estetycznych, jakie powinno spełniać jego opakowanie. Brak spójności projektu, zbyt krzykliwe logo, papier kiepskiej jakości, czy źle dobrane kolory – to coś, czego z całą pewnością należy w tym wypadku unikać. Stawiając na prostotę, naturalność oraz dobór odpowiedniej szaty graficznej, nada się torebce niepowtarzalnego charakteru, który będzie odbierany przez klientów w pożądany, pozytywny sposób.

Jednak, sztuka pakowania zakupów to coś więcej, niż sam wygląd torebki papierowej. To także dobrze przemyślane „wkładanie” produktu do jej wnętrza. Estetycznie zapakowane zakupy to proces złożony, na który składa się wiele dodatkowych bodźców wizualnych. Przykładowo – prowadząc elegancki sklep z winami, sprzedawca może pokusić się na dodawanie do torebek specjalnych dekoracji. Suche nitki, naturalnej trawy lub siana będą w tym wypadku nadawać całej kompozycji dodatkowych walorów estetycznych. Udekorowane torebki papierowe z nadrukiem, będą wyraźnym sygnałem dla klienta, iż jest on traktowany w wyjątkowy sposób. To natomiast, przełoży się na budowanie pozytywnego wizerunku marki. Trend – jakim jest stosowanie „nadprogramowych” ozdób – jest spotykany najczęściej w okresie zimowym, gdy wiele przedsiębiorstw decyduje się na dekorowanie sprzedawanych dóbr w nawiązaniu do zbliżających się świąt. Na szczęście, coraz to więcej firm podejmuje próbę upiększenia pakowania produktów nawet poza sezonem na prezenty świąteczne.

Dlaczego ładnie zapakowane zakupy są dla nas tak ważne? Patrząc z perspektywy klienta, na decyzje którego ma wpływ wspomniana wcześniej estetyka produktu, ładnie zapakowana rzecz pozwoli na odczuwanie pewnego rodzaju radości. Nasza wrażliwość na piękno, zostanie w ten sposób usatysfakcjonowana, wyzwalając w nas poczucie zadowolenia z przeprowadzonej transakcji. Co więcej, chętniej będziemy wspominać o tym co kupiliśmy, gdzie i w jaki sposób zostało nam to dostarczone. Dodatkowo, widząc jak sprzedawca własnoręcznie pakuje zakupiony przez nas produkt, podejmując przy tym próbę jego dekoracji, będziemy czuli się lepiej traktowani jako klienci. Bardziej luksusowo oraz prestiżowo. Nie jako masa, ale jako jednostka.

Estetycznie zapakowane zakupy to obopólna satysfakcja. Dzięki ładnie zapakowanemu produktowi, przedsiębiorcy wpłyną na pozytywne postrzeganie marki, klienci natomiast, będą cieszyć się ładnie udekorowanym zakupem, wyzwalającym w nich miłe odczucia oraz skojarzenia.

Nie trać czasu na zastanawianie się, czy estetyka jest Ci faktycznie potrzebna! Zajrzyj do wyjątkowej oferty firmy Ecosac, który jako producent toreb papierowych ozdobnych, posiada wśród swoich propozycji jedne z najlepszych rozwiązań dla każdego z przedsiębiorców, pragnących nieco odświeżyć postrzeganie swojej marki.



AP Holding S.A.
ul. Konduktorska 39 B-C ,
40-155 Katowice

www.ecosac.pl

 

tel.:  +48 32 781 21 30
fax.: +48 32 781 21 32

e-mail: info@apholding.pl

 skype: Ecosac_APHolding

Nasza Społeczność

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Polityka Prywatności COOKIES