Aktualności

Opakowanie a kwestie wizerunkowe

27.03.2018

Profesjonalne projektowanie opakowań nie jest zadaniem łatwym. W trakcie prac należy brać pod uwagę nie tylko trójwymiarowy kształt produktu, ale także dwuwymiarową grafikę. Połączenie przestrzennej formy oraz płaszczyzn graficznych stawia przed projektantem wiele wyzwań. Z drugiej jednak strony sprawia, że ma on możliwość w pełni wykorzystać posiadany twórczy potencjał oraz praktyczne umiejętności.

 

Podczas wykonywania prac projektowych należy zawsze zdawać sobie sprawę z tego, jak istotny jest wybór odpowiedniego materiału. To właśnie on wpływać będzie bezpośrednio na możliwy do uzyskania kształt opakowania, jego trwałość oraz wiele innych cech. Należy również podkreślić, że rodzaj stosowanego materiału może odpowiadać nie tylko za właściwości konkretnego wyrobu, ale w sposób pośredni oddziaływać będzie również na wiele innych istotnych aspektów. Chodzi przede wszystkim o wpływ opakowania na ogólny wizerunek firmy bądź instytucji.

Długoterminowe cele reklamy

13.03.2018

Trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez reklamy. Stała się ona nieodłącznym elementem strategii promocji przedsiębiorstw i sposobem komunikowania się z otoczeniem. Jako producent toreb reklamowych doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak istotne jest odpowiednie sformułowanie przekazu reklamowego i określenie grupy docelowej, do której jest on adresowany. Aby działania były jak najbardziej efektywne, warto najpierw określić także cele, które reklama powinna realizować. Całkiem niedawno pisaliśmy o krótkoterminowych celach reklamy, które związane są ze sprzedażą. Tym razem opowiemy o celach długookresowych, które bezpośrednio nawiązują do kształtowania postawy wobec marki. Jakie są długoterminowe cele reklamy?

AP Holding S.A. świętuje 10-lecie i wprowadza nowe rozwiązanie w świecie toreb papierowych

27.02.2018

AP Holding S.A., działająca w branży opakowań pod marką „Ecosac”, została założona w sierpniu 2008 r. Firma powstała w odpowiedzi na wzrastające zapotrzebowanie rynku na opakowania papierowe, wynikające z rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa oraz stopniowo wprowadzanych przepisów regulujących zużycie opakowań foliowych na rynkach europejskich. Spółka, jako wiodący, polski producent toreb papierowych postawiła na rozwój i wdrożenie innowacyjnego rozwiązania.

Krótkoterminowe cele reklamy

12.02.2018

Obecnie człowiek jest tak przyzwyczajony do reklamy, że bardzo trudno byłoby sobie wyobrazić codzienne życie bez jej obecności. Reklama jest bardzo ważnym elementem promocji przedsiębiorstwa, który wciąż się zmienia i ewoluuje. Spoty telewizyjne, billboardy, torby papierowe reklamowe i inne gadżety firmowe – sposobów promocji jest wiele i żeby dobrać odpowiedni, warto najpierw przemyśleć, jaki jest cel przekazu reklamowego i do jakiej grupy odbiorców go kierujemy. W dzisiejszym wpisie opowiemy o krótkoterminowych celach reklamy, które związane są z cyklem życia produktu i realizowane są w kilku fazach.

 

Papier typu kraft – co to takiego?

02.02.2018

Dostępne w naszym sklepie ekologiczne torby papierowe wykonywane są najczęściej z materiału określanego jako eko kraft. Decydując się na ich zakup, warto zapoznać się z podstawowymi informacjami na temat stosowanego papieru.

Na czym polega recykling papieru?

31.01.2018

Ecosac to zaangażowany w kwestie ochrony środowiska producent. Torby papierowe wytwarzane  przez firmę, są uznawane za produkty znacznie bardziej ekologiczne niż stanowiące alternatywę opakowania z tworzyw sztucznych. Zwłaszcza dostępne w stałej ofercie modele wykonane z papieru makulaturowego są przyjazne dla środowiska naturalnego.

 

Jakie są podstawowe funkcje reklamy?

05.01.2018

Reklamy są jednym z podstawowych sposobów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem i stanowią nieodłączny element strategii marketingowej. Reklama może przybrać najróżniejsze formy – od standardowych billboardów i ogłoszeń, po gadżety z nadrukowanym logo firmy. Jest ona działaniem, które cały czas zmienia się i rozwija. Jako producent toreb reklamowych doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważny jest odpowiednio skonstruowany przekaz i jak duże znaczenie ma on w promocji marki na rynku. W dzisiejszym artykule prezentujemy najważniejsze funkcje, jakie powinna spełniać reklama.

Podaruj prezent w ekologicznej torebce

12.12.2017

Wielkimi krokami zbliżają się najpiękniejsze święta w roku, święta Bożego Narodzenia. Przypomina o tym padający za oknami śnieg i ozdoby, które powoli zaczynają się pojawiać na ulicach polskich miast. Część z nas zapewne już zastanawia się nad tym, co na tę okazję podarować najbliższym, jednak równie ważny jak sam prezent jest sposób, w jaki go opakujemy. W naszym sklepie znajdziesz ekologiczne torby papierowe, które doskonale sprawdzą się jako opakowanie na świąteczne podarunki.

Świąteczne torby ekologiczne

12.12.2017

Święta rozpoczną się już lada dzień, w związku z tym warto poświęcić chwilę na to, by wybrać dla naszych bliskich wymarzone podarunki. Prezenty nie muszą być nadmiernie kosztowne lub wystawne. Najważniejsza jest przecież ich wartość symboliczna, a nie realny koszt zakupu. Przede wszystkim postarajmy się, by upominki sprawiały wrażenie gustownych i niebanalnych. Zadbajmy również o to, by wybrane przez nas podarunki, zostały starannie i elegancko opakowane.

Rodzaje papieru

10.11.2017

W dzisiejszym wpisie postanowiliśmy pokrótce opisać, różnice pomiędzy najczęściej wykorzystywanymi rodzajami papieru. Uważamy, że warto posiadać chociaż podstawową wiedzę na temat ich składu oraz technologi produkcji, by móc łatwiej dokonywać racjonalnych wyborów dotyczących stosowania ekologicznych opakowań oraz innych wyrobów papierowych.

Przemysł drzewny a ekologia

10.11.2017

Czy zastanawialiście się, dlaczego reklamowe torby papierowe z nadrukiem uznawane są za ekologiczne? Nie od dziś wiadomo, że wyroby przemysłu drzewnego są produktami przyjaznymi dla środowiska. Jednak co tak właściwie sprawia, że wykorzystywanie produktów papierowych może być uznawane za działalność proekologiczną?

Z jakich elementów składa się opakowanie?

20.10.2017

Obecnie trudno jest wyobrazić sobie sprzedaż produktów bez opakowań. Oprócz tego, że pełnią one funkcję ochronną i znacznie ułatwiają proces transportu, mają także istotny wpływ na zachowania nabywcze konsumentów i mogą stanowić swego rodzaju wizytówkę firmy. Co powinno zawierać każde opakowanie? Jakie są jego podstawowe elementy?



AP Holding S.A.
ul. Konduktorska 39 B-C ,
40-155 Katowice

www.ecosac.pl

 

tel.:  +48 32 781 21 30
fax.: +48 32 781 21 32

e-mail: info@apholding.pl

 skype: Ecosac_APHolding

Nasza Społeczność

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Polityka Prywatności COOKIES