Aktualności

Nasze torby papierowe są ekologiczne co przychylnie wpływa na wizerunek firmy, która takie torby oferuje swoim klientom. Jednak należy pamiętać, że klienci zwracają uwagę nie tylko na ekologiczne produkty, dla nich ważna jest także estetyka i wygląd.

Klientowi warto zaoferować produkt, który przyciągnie wzrok, zainteresuje, a także będzie kojarzył się z marką. Podpowiadamy więc na co warto zwrócić uwagę projektując swoją torbę reklamową, jak kolory oddziaływają na ludzi i co lubią klienci.

Psychologia kolorów wykorzystywana jest w reklamie od długiego czasu, odpowiednio dobrany kolor przyciągnie wzrok i zachęci do zapoznania się z ofertą bądź produktem. Jednym z dość popularnych i często wykorzystywanych kolorów jest czerwony. Kolor ten pojawia się na banerach z wyprzedażami, wiele znanych marek wykorzystuje różne odcienie czerwieni. Świetnie sprawdzi się na torbie reklamowej, która ma posłużyć właśnie w trakcie promocji - klienci w centrum handlowym na pewno taką torbę zauważą i wiele z nich zareaguje sprawdzając ofertę sklepu. Innym dość popularnym ostatnio kolorem jest czerń, jest to kolor klasyczny, elegancki, dość ciemny ale z pewnością przyciągający uwagę. Czasem warto stawiać na klasykę, która wielu osobom przypada do gustu, taki kolor będzie idealny dla produktów ekskluzywnych, z wysokiej półki. Dla produktów, których walory chcemy podkreślić sprawdzi się również torba eko w kolorze niebieskim, jest to kolor stonowany kojarzący się z elegancją i spokojem. Kolor ten kojarzy się również ze zdrowiem, będzie idealny dla firm farmaceutycznych i tych, które lubują się z zdrowych produktach. W tematyce zdrowia pojawia się także ceniona przez nas ekologia, która zwykle kojarzy się wszystkim z zielenią i ten właśnie kolor zwykle wykorzystują marki produktów ekologicznych. Kolor żółty wykorzystywany jest w reklamie produktów dla dzieci, cytrusowe odcienie stymulują apetyt więc wykorzystuje się je również w reklamie żywności. Natomiast pomarańczowy skierowany jest bardziej do młodzieży. Warto dobrać kolor pod grupę odbiorców, którym chcemy zaproponować nasze produkty i wykorzystać psychologię kolorów. Pamiętajmy jednak aby wszystko robić z rozmysłem i umiarem.

Nie zapomnijmy, że torba reklamowa poza zainteresowaniem klienta powinna przypominać o marce, warto zachować elementy kolorystyczne marki i połączyć z wybranym kolorem, bądź kilkoma kolorami, wzorami. Możemy również pomyśleć o torbach reklamowych na okres sezonowy, czyli inny motyw na torbie podczas wyprzedaży, a inny na co dzień. Warto eksperymentować i sprawdzać co przyciąga uwagę klientów.



AP Holding S.A.
ul. Konduktorska 39 B-C ,
40-155 Katowice

www.ecosac.pl

 

tel.:  +48 32 781 21 30
fax.: +48 32 781 21 32

e-mail: info@apholding.pl

 skype: Ecosac_APHolding

Nasza Społeczność

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.