Aktualności

Promocja firmy i jej usług to proces bardzo skomplikowany, na który składa się wiele czynników i działań. Chcąc się wyróżnić na tle konkurencji warto postawić na innowacyjną reklamę, która przyciągnie uwagę konsumentów i zachęci do zapoznania się z oferowanymi produktami. Bardzo przydatnym narzędziem, które może w sposób znaczący przyczynić się do wzrostu  rozpoznawalności marki są torby papierowe z nadrukiem. Takie opakowania mogą być nośnikiem treści reklamowej i przy okazji wykorzystać potencjał klientów, którzy używając ich przyczyniają się do promowania marki. To dlatego coraz więcej firm docenia znaczenie narzędzia marketingu szeptanego jakim są papierowe torby, które projektowane są w taki sposób, żeby zwrócić uwagę potencjalnego konsumenta. Do tego celu służą nadruki w postaci chwytliwego sloganu lub charakterystycznego logo, które intryguje i przyciąga wzrok. Niebagatelne znaczenie mają także kolory, które będą miały nasze torby papierowe.

 

Nie od dziś wiadomo, że kolory mają ogromny wpływ na humor i samopoczucie człowieka, a nawet na podejmowanie decyzji zakupowych. Z faktu tego doskonale zdają sobie sprawę eksperci od marketingu i reklamy. Badania wykazały, że dla ponad 65% konsumentów kolor jest jednym z najistotniejszych elementów motywujących do zakupu. Potęga barw jest ogromna. Niemal każdy kolor można dopasować pod kątem klienta w taki sposób, żeby przyciągnąć uwagę do marki i tym samym osiągnąć zamierzony cel.

 

Prawdopodobnie nikogo nie zdziwi fakt, że czerwień uważana jest za barwę o największym oddziaływaniu na ludzkie emocje. Kolor ten kojarzy się z miłością, adrenaliną, energią i siłą. To dlatego często wykorzystuje się go do promocji produktów takich jak szybkie sportowe samochody, napoje energetyczne lub upominki dla ukochanej osoby. Zadaniem czerwieni jest pobudzenie i stymulowanie klientów do podejmowania błyskawicznych działań, dlatego czerwone torby papierowe będą świetnym uzupełnieniem kampanii promocyjnej lub wyprzedażowej. Alternatywą dla czerwieni jest nieco łagodniejszy kolor pomarańczowy, który łączy w sobie cechy energii i radości. Ciekawostką jest, że pomarańcz to jedna z najważniejszych barw wpływających na zwiększony apetyt. Z tego powodu pomarańczowe torby papierowe zazwyczaj wykorzystywane są jako opakowania produktów spożywczych. Z kolei papierowe torby w kolorze żółtym często wybierane są przez firmy oferujące zabawki i różnego rodzaju produkty przeznaczone dla najmłodszych. Barwa ta kojarzy się ze słońcem, ciepłem i beztroską, dlatego wykorzystuje się ją również przy promowaniu różnego rodzaju usług turystycznych takich jak wakacje czy wycieczki.

 

Kolor niebieski kojarzy się ze stabilizacją, prawdą i mądrością. Co ciekawe w marketingu niebieskie torby papierowe najczęściej wykorzystywane są jako opakowania produktów związanych z czystością i higieną. Z kolei po papierowe torby w kolorze zielonym najczęściej sięgają marki, które chcą być kojarzone z działalnością proekologiczną, a także firmy z branży medycznej, spożywczej oraz związane z bezpieczeństwem. Kolor czarny zazwyczaj wykorzystywany jest przez duże przedsiębiorstwa i korporacje, ponieważ kojarzy się elegancją,
prestiżem i wysokim standardem.

 

Torby papierowe reklamowe są bardzo skutecznym narzędziem marketingu szeptanego. Odpowiednio zaprojektowane torebki z logo pomagają w kształtowaniu wizerunku marki i budowaniu jej rozpoznawalności. Duży wpływ na zachowania nabywcze konsumentów ma także barwa opakowania, dlatego zanim zdecydujemy się na dany projekt warto zapoznać się najpierw z zagadnieniem psychologii kolorów.

 



AP Holding S.A.
ul. Konduktorska 39 B-C ,
40-155 Katowice

www.ecosac.pl

 

tel.:  +48 32 781 21 30
fax.: +48 32 781 21 32

e-mail: info@apholding.pl

 skype: Ecosac_APHolding

Nasza Społeczność

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.