Aktualności

Wraz ze wzrostem konkurencyjności na rynku obserwuje się także rosnącą rolę opakowań, które można traktować jako swego rodzaju narzędzia marketingowe budujące przywiązanie klienta do marki. Przy ich projektowaniu coraz większe znaczenie zyskuje aspekt ekologiczny, czyli to w jakim stopniu opakowanie jest przyjazne dla środowiska. O tym jak torby papierowe reklamowe wpływają na wizerunek marki pisaliśmy już wcześniej. Tym razem chcielibyśmy przybliżyć proces tworzenia papierowej torby z logo.

 

Przed rozpoczęciem produkcji prowadzone są szczegółowe konsultacje dotyczące projektu. Na tym etapie klient może przedstawić swoje wymagania i skonsultować projekt z naszymi grafikami. Torby papierowe mogą być wykonane z surowców takich jak kraft biały, kraft biały powlekany, kreda mat lub kreda błysk. Torby eko powstają zazwyczaj z makulatury lub kraftu szarego. Kluczową kwestią jest także wybór rozmiaru torby i innych parametrów takich jak gramatura, rodzaj uchwytu, nakład, ilość kolorów czy metoda nadruku.

 

Przygotowanie do druku odbywa się w studiu DTP. W zależności od indywidualnych preferencji klient może dostarczyć własny projekt torby lub skorzystać z usług naszych grafików. Po określeniu wymagań i sprecyzowaniu jakie parametry mają posiadać zamawiane torby papierowe reklamowe tworzymy projekt, który następnie wraz z wyceną przesyłany jest do akceptacji Klienta. Na tym etapie istnieje możliwość uruchomienia wydruku próbnego i wykonania prototypu torby z logo.

 

Głównym celem jaki mają spełnić torby papierowe reklamowe jest promocja marki i kreowanie pozytywnego wizerunku w oczach konsumentów. W grafice może znaleźć się nazwa firmy, jej logo, slogan reklamowy, adres strony internetowej lub inne istotne informacje. Duże znaczenie ma tu jakość wykonania, dlatego starannie dopracowujemy wszystkie szczegóły. Warto przy tym wspomnieć, że niezbędna do nadruku na torbach matryca fotopolimerowa od początku procesu realizacji zamówienia jest własnością Klienta.

 

Drukujemy głównie metodą fleksograficzną, lecz przy mniejszych zamówieniach oferujemy także nadruk metodą sitodruku lub metodą offsetową. Metoda fleksodruku daje możliwość zadrukowania całej powierzchni torby i jest to opcja najkorzystniejsza w przypadku dużych zamówień – powyżej 3 tys. sztuk. Gdy Klientowi zależy na mniejszym nakładzie proponujemy nadruk metodą offsetową, która pozwala na zastosowanie różnego rodzaju uszlachetnień takich jak druk wypukły, zabezpieczenie lakierem offsetowym, laminat z folią matową lub błyszczącą, złocenie na gorąco czy lakier UV na laminacie matowym. Nadruki niskonakładowe np. dla Klientów zamawiających papierowe torby w mniejszej ilości sztuk na targi lub konferencje wykonujemy metodą sitodruku. Przed przystąpieniem do produkcji projekt jest uprzednio weryfikowany i dopasowywany do tej techniki.

 

Torby papierowe reklamowe Ecosac dzięki wysokiej jakości wykonania i precyzyjnym nadrukom spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Ecosac i skonsultowania pomysłów na własne torby papierowe z logo.



AP Holding S.A.
ul. Konduktorska 39 B-C ,
40-155 Katowice

www.ecosac.pl

 

tel.:  +48 32 781 21 30
fax.: +48 32 781 21 32

e-mail: info@apholding.pl

 skype: Ecosac_APHolding

Nasza Społeczność

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.